GARANTIE & KLACHTEN

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij StyleConnect! Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels kosteloos binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost. 

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer misgaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@styleconnect.nl, +31 464 00 08 98 (Lokaal tarief). Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 16:00 tot 20:00 uur en van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 20:00 via e-mail. We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.

Heb ik garantie op een artikel?

Op al onze artikelen krijgt u de wettelijke garantie. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u hebt als consument. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@styleconnect.nl , +31 464 00 08 98 (Lokaal tarief). U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken tussen 10.00 - 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over een artikel of over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@styleconnect.nl ) of per post (StyleConnect, Windraak 36, 6153 AC Sittard. We onderzoeken uw klacht en u krijgt binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht. Onze klachtenregeling leest u in artikel 14 van de algemene voorwaarden. We werken volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.