Retourneren

Je hebt 14 dagen om te beslissen of je tevreden bent met het artikel.

Voor al onze producten geldt: Niet goed? Geld retour! Op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Óók sale items! 

 

Zo retourneer je een artikel

 

Terugsturen via PostNL/BPost:

Meld altijd vooraf dat je een artikel wilt retourneren of ruilen. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail: info@styleconnect.nl o.v.v. je bestelnummer. Wij zullen je dan binnen 1 werkdag per e-mail de retourinstructies sturen.

Geld terug

Als je je artikelen per post hebt teruggestuurd, wordt het betaalde bedrag binnen 30 dagen verrekend of uitbetaald. Ga naar StyleConnect om de status van je retourzending te bekijken.

Je geld wordt verrekend via dezelfde betaalrekening van je bank als waarmee je je aankoop hebt betaald.

Ruilen

Je hebt 14 dagen om te bepalen of je tevreden bent met het artikel.

Controleer of het label nog aan het artikel zit en of het kledingstuk nog in originele staat is. 

Wil je graag iets ruilen, meld dit dan s.v.p. eerst aan via email info@styleconnect.nl o.v.v. je bestelnummer  en vermelding van de gewenste maat of het gewenste artikelnummer zodat wij dit artikel – indien voorradig - direct voor jou uit onze voorraad kunnen halen en de eventuele bijbetaling (indien je een ander hoger geprijsd artikel wenst uit te zoeken) in orde kunnen maken. Na onze bevestiging per email kun je het (de) artikel(en) retour sturen. Wij zullen het (de) gewenste artikel(en) verzenden zodra wij je zending in goede orde hebben ontvangen.

Wat ruilen en retourneren we niet?

Onze retourvoorwaarden:

  • de artikelen mogen niet gedragen of gewassen zijn;
  • de artikelen moeten voorzien zijn van alle originele labels en verpakkingen;
  • de artikelen dienen zorgvuldig behandeld te worden en mogen niet worden bewaard in rokerige ruimtes of keukens;
  • schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden, aldus zonder plakband, stickers en onbeschreven;
  • we accepteren geen cadeaubonnen.

 

FOUTIEF of DEFECT artikel ontvangen?

Heeft U een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken verzoeken wij je om dit per omgaande aan ons te melden: info@styleconnect.nl of +31(0)46 400 08 98. (maandag t/m vrijdag van 16:00 tot 20:00)

Retouradres

StyleConnect
Windraak 36
6153 AC Windraak
NEDERLAND

LET OP

Retourzendingen zijn voor eigen risico, wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor pakketten verzonden naar ons bedrijfsadres. Verpak daarom het artikel goed, zodat het niet beschadigd kan raken en verstuur het eventueel aangetekend/verzekerd indien de waarde van het pakket aanzienlijk is.

Artikelen die niet voldoen aan onze voorwaarden komen niet in aanmerking voor retour, maar zullen in overleg geretourneerd worden onder berekening van retour verzendkosten.

Vragen of onduidelijkheden?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!